Mordercy

Opisy historii i umiejętności morderców w grze

IconHelpLoading killer.png

Zabójcy są postaciami,których zadaniem jest zabicie wszystkich Ocalałych. Zabójcy mogą osiągnąć ten cel wieloma sposobami takimi jak poświęcenie Bytowi, użycie na ofierze Memento Mori czy zostawienie Ocalałego na ziemi by się wykrwawił. 
W zabiciu Ocalałych pomaga wiele Umiejętności.

Spis treści:

- 1. Trapper
- 2. Widmo
- 3. Wieśniak


1. Trapper :



,,Olbrzymi potwór z ohydnym szerokim uśmiechem rozdartym w poprzek maski, która wciąż nawiedza mój umysł. Łowca tropiący nas przez ten świat. Jego niszczycielskie pułapki są ukryte w zaroślach. Niezwykła czujność i lekki krok są niezbędne do uniknięcia pułapek tego obrzydliwie szczerzącego się zabójcy. Nie raz wpadłem w jedną z nich. Dopadło mnie uczucie miażdżonych przez tępe kolce kości, a w tym samym czasie nadchodził śmiejący się potwór. To bezustanna walka pomiędzy patrzeniem w górę i w dół."  ~Dziennik Benedicta Baker'a, listopad 1896r. o Traperze 

Opis postaci :

Zabójca kontroluje otoczenie za pomocą śmiercionośnych pułapek na niedźwiedzie.

- Jego przyswojone umiejętności: Niepokojąca Obecność, Brutalna Siła i Ekscytacja, ułatwiają one pościgi za ocalałymi i ich przenoszenie.

Poziom trudności: Łatwy 

Tło fabularne :

Evan MacMillan ubóstwiał swojego ojca. Był on nie tylko dziedzicem wielkiej fortuny, ale także zarządcą ogromnego majątku. Evan został wychowany przez ojca żelazną ręką i w ten sam sposób traktował lokalną siłę roboczą. Za sprawą ojca i syna, produkcja utrzymywała się zawsze na wysokim poziomie, a majątek rodziny prosperował. 

Gdy zdrowie psychiczne Archiego MacMillana zaczeło słabnąć, Evan chronił ojca przed tłumem który usiłował zagarnąć dla siebie część jego majątku. Evan wypełnił także polecenie ojca bez pytania.

Kiedy Arcie MacMillan utracił całkowicie zdrowe zmysły, Evan stał się sprawcą wydarzenia, które miało być później znane jako najbardziej nie ludzkie masowe morderstwo w ówczesnej historii. Nigdy nie dowiedziono, że Evan poprowadził setkę mężczyzn do ciemnych tuneli przed detonacją ładunków wybuchowych, pieczętując tym samym ich los. Opowieść o majątku MacMillanów jest opowieścią o bogactwie i władzy użytej w złym celu.

Nie wiadomo jak wiele osób padło ofiarą ojca i syna. Nie istnieje żaden opis tego, co stało się z posiadłością, ojciec Evana jest koleją nierozwikłaną zagadką - został znaleziony w piwnicy własnego magazynu, samotny i martwy.

Lokalizacja: Posiadłość MacMillanów

Unikalne Umiejętności :

Są to umiejętności pojawiające się początkowo tylko w Krwistej Sieci Trappera. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są ich przyswajalne wersje.

- Niepokojąca Obecność - poziom 30
- Brutalna Siła - poziom 35
- Ekscytacja - poziom 40 

Po zdobyciu, można te umiejętności zdobyć w Drzewkach pozostałych zabójców.

Opis umiejętności:
          Ikona:

- Niepokojąca Obecność :

UnnervingPresence.gif ,,Obecność tego czegoś demotywuje nas"

Sama twoja obecność wywołuje wielki strach. Ocalali w zasięgu twojego terroru mają 6/8/10 % więcej szans na uaktywnienie testu umiejętności podczas naprawiania, leczenia lub sabotowania. Te testy umiejętności maja paski sukcesu zmniejszane o 40/50/60 %

Unikalna dla Trapera przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

- Brutalna Siła :
BrutalStrength.gif  ,,To nie tylko mięśnie. Mroczna siła motywuje bestię"

Twoja wielka siła pozwala ci przebijać się przez osłony twych ofiar. Niszczysz zrzucone palety i uszkadzasz generatory 10/15/20 % szybciej.

Unikalna dla Trapera przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

- Ekscytacja :


Agitation.gif  ,,W pewnym momencie ekscytacja związana z powieszeniem jednego z nas                                           staje się ważniejsza od pragnienia pozbawienia nas życia"

Nie możesz się doczekać, aż powiesisz swą zdobycz. Zwiększa prędkość transportowania Ocalałych na ramieniu o 6/12/18 % oraz zasięg terroru o 12 m.

Unikalna dla Trapera przed, 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Wyposażenie:

Broń : Tasak
Tasak jest podstawową bronią trapera. Ogromny tasak, wykuty przez niego własnoręcznie w kopalni.

framless                     

- Po trafionym ataku, Traper wytrze krew z broni o swoje ramię.
- Tasak ma dość krótki zasięg.

Moc: Pułapka na Niedźwiedzie

Duża, krępująca nogi ofiary, stalowa pułapka. Pułapki leżą rozproszone na mapie i mogą być podniesione i użyte w dowolnym miejscu.

FulliconPowers trap.png

- Unieruchamia i rani ofiarę, która wpada w pułapkę.
- Zniszczone Pułapki na Niedźwiedzie pojawiają się ponownie na mapie po upływie 3 minut.

Prestiż :

- Prestiż 1 - Zakrwawiony Tasak (broń)
- Prestiż 2 - Zakrwawiony Evan (głowa)
- Prestiż 3 - Zakrwawiona Guma i Haki (tors)


2. Widmo :




,,To coś rusza się niczym cień, pojawiając się i znikając wraz z dźwiękiem wydawanym przez jego siejący strach dzwon. Ten ,,duch" zdaje się być zdolny do przemieszczania się niezauważonym. Kilka razy złapał mnie, gdy nie widziałem nawet, aby się zbliżał. Gdy byłem przekonany, że jestem bezpieczny, to coś materializowało się tuż za mną, aby uderzyć z bliska. Stój nieruchomo i obserwuj mgłę. Czasem można go zauważyć jak szybuje, szukając kolejnych ofiar.
                               ~Dziennik Benedicta Baker'a, listopad 1896r. o Widmie.

Opis postaci :

Skryty zabójca. Staje się niewidzialny i wychodzi ze stany niewidzialności za pomocą Zawodzącego Dzwonu.

- Jego przyswajalne umiejętności : Drapieżnik, Pies Gończy i Zdradzony w Cieniu, ułatwiają śledzenie i lokalizowanie ocalałych, czyniąc go tym samym bardzo skutecznym łowcą.

Poziom trudności: Łatwy 

Tło fabularne :

Philip Ojomo przybył do kraju jedynie z nadzieją na nowy początek. Był szczęśliwy gdy, zaoferowano mu pracę na "Złomowisku", gdzie przekupni policjanci przymykali oko na wszelkie szemrane interesy, które miały tam miejsce.

Ojomo nie przejmował się skorumpowanymi ludźmi. W jego ojczyźnie nie raz był świadkiem różnych przestępstw i tak długo jak się w żadne z nich nie mieszał, miał się dobrze. Reperował jedynie samochody i zajmował się miażdżarką. Był w tym bardzo dobry. Wchodził samochód, wychodziła mała, metalowa kostka.

Pewnego ponurego dnia zauważył przypadkiem krew wypływającą z samochodu przeznaczonego na zmiażdżenie. Gdy go otworzył, znalazł w środku małego człowieka, zakneblowanego, ze związanymi rękoma i paniką w czach. Ojomo uwolnił mężczyznę, a ten odbiegł na zaledwie trzy metry, gdyż szef Ojomo poderżnął nieszczęśnikowi gardło. Ojomo domagał się wyjaśnień i otrzymał odpowiedź, że był zwyczajnym egzekutorem, bo mniej więcej, każdy samochód który miażdżył, zawierał w sobie "żywy ładunek", wykonywał tym samym "usługę" dla pewnych "klientów".

Ojomo stracił nad sobą panowanie. Wrzucił własnego szefa do miażdżarki i pozwolił jej pracować, aż ta zacięła się na głowie oprawcy. Ojomo odłączył się wtedy wraz z kręgosłupem od reszty ciała. Po tym wydarzeniu uciekł w nieznane  i nigdy więcej go nie widziano.

Lokalizacja: Złomowisko Autohaven

Unikalne Umiejętności :

Są to umiejętności, które początkowo pojawiają się tylko w Krwistej Sieci Widma. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są ich przyswajalne wersje. 

- Drapieżnik - poziom 30
- Pies Gończy - poziom 35
- Zdradzony w Cieniu - poziom 40 

Po zdobyciu, można te umiejętności znaleźć w Drzewkach pozostałych zabójców.

Opis umiejętności:
          Ikona:

- Drapieżnik : 


Predator.gif  ,,Nigdy nie przestawaj się ruszać i módl się, abyś zawsze był 
dwa kroki przed  bestią." - Notatnik 

Twoje niebywałe zdolności tropicielskie pozwalają ci skupić swoją uwagę na śladach biegnących Ocalałych. Czerwone Zarysowania pozostawione przez Ocalałych będą się pojawiać nieznacznie/średnio/znacznie bliżej siebie.

Unikalna dla Widma przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

- Pies Gończy :

Bloodhound.gif  ,,Kamienie błyszczą w świetle księżyca: życie wypływa ze mnie strugą,
                                                                      za którą tak łatwo podążyć."

Wyczuwasz krew z daleka niczym myśliwski pies gończy. Świerze ślady krwi stają się znacznie wyraźniejsze i mogą być śledzone 2/3/4 s dłużej niż normalnie.

Unikalna umiejętność dla Widma przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców

- Zdradzony w Cieniu : 

Shadowborn.gif  ,,Błyszcząc w nieprzeniknionych ciemnościach, jego wzrok przebija noc i                                                                                  osacza twoją duszę."

Dobrze widzisz w ciemności. Twoje pole widzenia  jest o 7/12/15 więcej niż normalnie. Nie łączy się z innymi perkami do pola widzenia.

Unikalna dla Widma przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Wyposażenie:

Broń: Czaszka Azarova 
Czaszka Azarova jest podstawową bronią Widma. Widmo zamieniło czaszkę i kręgosłup swojego szefa w niebezpieczną broń.

framless
- Po celnym ataku, Widmo ściera palcami resztki krwi z ostrza.
- Podczas wchodzenia i wychodzenia z niewidzialności, Widmo uderza w Zawodzący Dzwon Czaszką Azarova.

Moc: Zawodzący Dzwon

Ciężki, żelazny dzwon przesiąknięty starożytnymi mocami. Użytkownik za jego pomocą wchodzi do Świata Duchów. 

FulliconPowers bell.png

- Zapewnia niemal całkowitą niewidzialność.
- Większa prędkość w trybie niewidzialności.
- Zablokowana możliwość atakowania: Możliwa jest jednak integracja z obiektami.
- Po wyjściu z niewidzialności zapewnia przyspieszenie na 1 sekundę.
- Wystawienie na działanie jasnego światła może wyrwać użytkownika ze Świata Duchów. 
- Dźwięk Zawodzącego Dzwonu rozchodzi się w zasięgu 24 metrów.

Prestiż :

- Prestiż 1 - Zakrwawiony Topór Azarova (broń)
- Prestiż 2 - Zakrwawione Widmo (głowa)
- Prestiż 3 - Zakrwawiony Płaszcz (płaszcz)

3. Wieśniak :


The Hillbilly | Dead by Daylight (Novelization) Wiki | Fandom


,, Najstraszniejszy człowiek, jakiego można ujrzeć. Jego ciało jest powykrzywiane i zniekształcone, jakby w wyniku okropnego wypadku. Dzierży zabójczą i okrutną piłę łańcuchową, która zdaje się na krótką chwilę dawać mu nadludzką szybkość w celu siania niszczycielskiej przemocy. Jego mocna strona jest jednocześnie słabością, gdyż głośny dźwięk wydaje jego pozycję, dla tego starałem się wytężyć słuch, skupiając się na każdym dźwięku, który nie podchodzi do natury."
                               ~ Dzienniki Benedicta Baker'a, listopad 1896r. o Wieśniaku 

Opis postaci :

Zabójca przemieszczający się po mapie w zawrotnym tempie. Jest w stanie pokonywać duże odległości w krótkim przedziale czasowym. Potrafi też powalać ocalałych jednym ciosem za pomocą swojej piły łańcuchowej.

Jego przyswajalne umiejętności: Wytrzymały, Zrodzony w Świetle i Majsterkowicz, wzmacniają moc zabójcy i sprawiają, że jest go trudniej zgubić podczas pościgów. 

Poziom trudności: Łatwy

Tło fabularne :

Wieśniak był bezimiennym, niechcianym dzieckiem dzikusów. Po upływie pewnego czasu został adoptowany przez bogatych właścicieli ziemskich, Maxa i Evelyn Thompson. Jego zdeformowane ciało budziło w ludziach odrazę i przyprawiało ich o dreszcze, dlatego odcięto go od reszty społeczeństwa. Przybrani rodzice, wstydząc się swojego syna, zamurowali jego pokój, a następnie wsadzili go do środka przez dziurę w ścianie i podawali przez nią jedzenie. Kiedy chłopiec uciekł zamordował diabelsko swych przybranych rodziców, którzy zamiast wychowywać nieszczęśnika, ciągle go torturowali.

Kiedy Wieśniak zakończył swoje porachunki z "rodzicami", kontynuował życie na farmie, wyżywając się na zwierzętach żyjących na wolności. Gdy pozbył się dawnych kajdan, przebiegł przez pola kukurydzy, masakrując wszystko, co stanęło mu na drodze. Nigdy nie odnaleziono ciała Maxa i Evelyn. Odnaleziono za to torturowane i wypatroszone zwierzęta.

Farma Coldwind została szybko zasiedlona, a ziemia podzielona i sprzedana, lecz nigdy nie znaleziono na dom znajdujący się na farmie. Może to z powodu dźwięku piły łańcuchowej, wydobywającego się z wnętrza domu w trakcie upalnych letnich nocy?

Lokalizacja: Farma Coldwind

Unikalne umiejętności :

Są to umiejętności, które pojawiają się początkowo tylko w Krwistej Sieci Wieśniaka. Po osiągnięciu 30 poziomu, dostępne są ich przyswajalne wersje. 

- Wytrzymały - poziom 30
- Zrodzony w Świetle - poziom 35
- Majsterkowicz - poziom 40

Po zdobyciu, można te umiejętności znaleźć w Drzewkach pozostałych zabójców.

Opis umiejętności:
           Ikona:

- Wytrzymały :

Enduring.gif  ,,Nic go nie powstrzyma."

Jest odporny na ból. Otrząśnięcie się ze stanu oszołomienia następuje 50/60/75 % szybciej.

Unikalna dla Wieśniaka przed 30 poziomem, po 30 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców

- Zrodzony w Świetle : 

Lightborn.gif  ,,Te potwory... one się przystosowują! Zdobywają dziwne, nowe zdolności."
                                                                            - Dziennik Viga

W przeciwieństwie do innych bestii z Mgły, przystosowałeś się do światła. Możesz znieść silne światło. Oślepienie cię trwa 60/70/80 % dłużej, a efekt oślepienia trwa 50% krócej.

Unikalna dla Wieśniaka przed 35 poziomem, po 35 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

- Majsterkowicz : 

Tinkerer.gif  ,,Wieśniak tworzy imponujące narzędzia ze śmieci. Może nas nimi okaleczać                                                        na wyjątkowo twórcze sposoby..." - Notatnik

Gdy postęp naprawy generatora wyniesie 85%, otrzymasz dźwiękowe powiadomienie i twój zasięg terroru zostanie zredukowany do 0 m na okres 8/10/12 sekund.

Unikalna dla Wieśniaka przed 40 poziomem, po 40 poziomie przyswajalna wersja tej umiejętności jest możliwa do zdobycia przez innych Zabójców.

Wyposażenie:

Broń : Młot
Młot jest podstawową bronią Wieśniaka. Wygląda na staromodny, wysłużony i niezwykle tępy młod do uboju bydła.

Crooked Weapon01.png

- Po celnym ataku, Wieśniak obraca młot w powietrzu, aby w kolejny ataku użyć jego drugiego końca i pozwolić ścieknąć krwi.

Moc: Piła Łańcuchowa 

Ciężka i zabójcza piła łańcuchowa o przerażającej sile. Przetnie się przez ciało, kości, a nawet i duszę. Po jej włączeniu użytkownik wpada w niepohamowany szał.

FulliconPowers chainsaw.png

- Uruchomienie piły rozpoczyna sekwencję szalonego biegu przed siebie.
- Trafiony piłą Ocalały, natychmiast wpada w stan agonii.

Prestiż :

- Prestiż 1 - Blood Soaked Cattle Hammer (broń)
- Prestiż 2 - Bloodstain Farmwear (nogi)
- Prestiż 3 - Slaughterhouse Casual (tors)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga